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셀라, 시대를 초월한 경이로움



태고의 신비


튀르키예어로 파묵칼레는 '목화의 성(城)'을 의미합니다. 목화솜처럼 새하얀 석회층이 5㎢에 걸쳐 형성된 곳입니다. 
석회 성분을 함유한 따뜻한 온천수가 수 세기 동안 바위 위를 흐르면서 만든 기이한 자연 명소입니다.
아름다운 경관에 로마 황제와 귀족은 물론 클레오파트라까지 이곳을 찾아와 온천욕을 즐겼다고 전해집니다.

'Shella'는 파묵칼레로부터 영감을 받아 시작되었습니다.
고대로부터 전해져온 태고의 신비를 가장 순수하게 담은 제품으로 완성하고자 합니다.
시대를 초월한 경이로움을 경험해보세요.


Shella, Timeless wonder



Ancient mystery


In Turkic language, Pamukkale means ‘cotton city’. This is a place where a pure white limestone layer, like cotton, is formed over 5㎢.This is a strange natural attraction created 
by warm, lime-based spring water flowing over rocks for centuries.

'Shella' was inspired by Pamukkale.We wanted to create a product that captures the purest form of this ancient mystery.Experience a timeless wonder.



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브랜드 철학




1. 고대의 신비
    미네랄 및 천연 원료 중심 브랜드 '셀라'는 고대로부터 내려오는 신비로운 자연의 힘을 존중합니다. 화학 
    물질 대신 자연에서 얻은 원료를 사용해 피부를 케어하며, 화학 물질의 부작용을 최소화하려 노력합니다.

2. 치유의 샘
    우리는 피부 건강을 제품 개발의 핵심에 두며, 피부를 케어하는 동시에 아름다움을 추구합니다. 건강한 
    피부가 미(美)의 기반이라고 믿습니다.

3. 랜드마크
    환경을 보호하고 지속 가능한 미래를 위해 노력하는 랜드마크 브랜드가 되고자 합니다.  재생 가능한 
    자원과 친환경적인 제조 과정을 채택하여 환경 영향을 최소화하려 노력합니다. 파묵칼레가 주는 순백의 
    경이로움을 재료선정과 디자인 및 패키지 모든 작업에 담습니다.




Brand Philosophy




1. Ancient mystery
    'Shella', a brand focused on minerals and natural raw materials, respects the mysterious
     power of nature that has been handed down since ancient times. chemistry. We care for
     our skin using ingredients obtained from nature instead of substances, and try to minimize
     the side effects of chemicals.

2. Fountain of healing
     We place skin health at the core of product development and pursue beauty while caring 
     for the skin. We believe that healthy skin is the foundation of beauty.

3. Land mark
     We want to become a landmark brand that protects the environment and strives for a
     sustainable future. We strive to minimize our environmental impact by employing
     renewable resources and environmentally friendly manufacturing processes. The pure
     white wonder of Pamukkale is incorporated into all work, including material selection, 
     design, and packaging.


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위대한 변혁



1. 고객 신뢰
    고객 여러분이 최상의 제품과 서비스를 받을 수 있도록 최선을 다하고 있습니다. 우리의 제품은 엄격한 
    품질 관리 과정을 거쳐 만들어지며, 철저한 검사를 거쳐 출시됩니다. 고객의 안전과 만족을 위해 항상 
    노력하고 있습니다.

2. 지속적인 혁신
    미래에도 우리는 지속적인 혁신을 추구할 것입니다. 새로운 자연 원료와 과학적 연구를 통해 더욱 효과적
    이고 안전한 제품을 개발하려 노력할 것입니다. 보다 건강하고 아름다운 미래를 만들어 나가는 것이 저희
    의 목표입니다.

3. 사회적 책임
    우리는 미래에도 사회적 책임을 다하고, 지역 커뮤니티와 협력하여 긍정적인 영향을 미치는 것을 지속할 
    것입니다. 사회적으로도 아름다움을 추구하고, 세상을 더 나은 곳으로 만들기 위한 노력을 계속할 것입
    니다.
Great Conversion




1. Customer trust
     We are doing our best to ensure that our customers receive the best products and services.
     Our products are made through strict quality control processes and are thoroughly
     inspected before being released. We are always working to ensure customer safety and 
     satisfaction.

2. Continuous innovation
     In the future, we will continue to pursue innovation. We will strive to develop more effective
     and safer products through new natural ingredients and scientific research. Our goal is to 
     create a healthier and more beautiful future.

3. Social responsibility
     We will continue to fulfill our social responsibilities and work with local communities to
     make a positive impact in the future. We will continue to pursue beauty socially and make 
     efforts to make the world a better place.



Company Info
Company : 오이스트(OYST)
Address : 부산광역시 부산진구 서전로 8, 4층 04-110호 (부전동)
Mail : gnsdl1228@naver.com
Tel : 070-8094-0688